Forum Nowoczesna Kobieta i Nowoczesny Mężczyzna Strona Główna Nowoczesna Kobieta i Nowoczesny Mężczyzna
Nowocześni
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gospodarstwo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nowoczesna Kobieta i Nowoczesny Mężczyzna Strona Główna -> Wasze strony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doradka
Antyk
Antyk


Dołączył: 23 Lip 2019
Posty: 2

PostWysłany: Czw Wrz 26, 2019 13:30    Temat postu: gospodarstwo Odpowiedz z cytatem

hej. mój dziadek ma gospodarstwo i poprosił mnie aby mu pomóc z zakupieniem odpowiedniego sprzętu. myslicie, że https://wagi-czekala.pl/uslugi/wagi-inwentarzowe/ bedzie ok? nie znam się na tym, będę wdzięczna za każdą radęSmile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Wrz 26, 2019 13:30    Temat postu:

Powrót do góry
Mirka34
Młoda Polska
Młoda Polska


Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 147

PostWysłany: Nie Paź 27, 2019 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne, że tak!

Ostatnio zmieniony przez Mirka34 dnia Pią Sie 12, 2022 14:40, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
elizaglon
Wspołczesność
Wspołczesność


Dołączył: 08 Wrz 2020
Posty: 204

PostWysłany: Pią Lis 20, 2020 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dbając o rozwój własnego gospodarstwa trzeba wziąć pod uwagę, że należy dostarczać odpowiednie paszy i produkty potrzebne do odpowiedniej pielęgnacji upraw. Warto nawiązać współpracę z dobrym dystrybutorem, który posiada w ofercie produkty najlepszych marek. Zajrzyjcie na stronę https://oqema.pl/ i przekonajcie się co proponują, a do każdego klienta podchodzą indywidualnie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
walery123
Przyszłość
Przyszłość


Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 340